کارخانجات خوراک دام و طیور

به اشتراک گذاری

مقاله بعدی را بخوانید:

"قیمت ساخت سوله"

مقاله قبلی را بخوانید:

"انبارهای مرغداری"

درسوله سازی | بدون دیدگاه

یکی از زمینـه های فعالیت این شرکت ساخت سازه های کارخانجات خوراک دام و طیور می باشد.دراین راستا پروژه های متنوعی انجام گرفته است که صرفه اقتصادی قابل ملاحظه ای (۳۰ تا ۴۰ درصد)
بـرای کارفرمایان ایجاد کرده است . این سازه ها شامـل :
-۱ انبار مواد اولیه
-۲ برج تولید
-۳ انبار محصول

شایان ذکر است محصولات طیور با جیره های متنوع بر اساس سویه های رایج موجود در ایران و با لحاظ نمودن شرایط اقلیمی و تجارب شخصی مرغدار تهیه و تنظیم و تولید می گردد بنابراین توصیه های ما بر اساس دانش و تجربیات علمی روز در سطح جهان می باشد تا با کاربردی کردن تفکر علم روز دنیا در صنعت طیور ایران، همواره بتوانیم به بهترین محصول با کیفیت برسیم چرا که مصمم به تولید برتریم. در این راستا گروه علمی این مجموعه همواره در کنار مرغداران عزیز وظیفه راهنمایی مرغداران و سایر علاقمندان شاغل در صنعت طیور را بر عهده دارد.

کارخانجات خوراک دام و طیور

سوله سازی و ساخت سوله کارخانجات خوراک دام و طیور  با تکیه بر سالها تجربه در صنعت دام و طیور شروع به فعالیت نموده است . این شرکت با کادری مجرب وبهره مندی از مشاوران واساتید دانشگاهی ، با سیستم های تمام اتوماتیک تولید و توزین با ظرفیت تولید سالانه یکصد هزار تن خوراک دام و پنجاه هزار تن خوراک طیور ، محصولات خود را مطابق با استاندارد های تولید و تحت نظارت سازمان دامپزشکی کل کشور تولید می نماید. مدیران شرکت معتقدند مشتریان به دنبال افزایش بهره وری از طریق اقتصادی و اختصاصی نمودن جیره می باشند لذا شرکت خوراک سازان در پی برنامه های علمی و تخصصی خود برآن شد تا با تعیین دقیق نیازهای غذایی نژادها و سویه های مختلف و قابلیت سفارشی سازی به این مهم دست یابد .ما بر آنیم تا همواره با تکیه بر دانش فنی ، استفاده از تکنولوژی تولید ونیاز سنجی مشتریان ، گامی نو در راستای کاستن مشکلات صنعت تغذیه دام و طیور برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

تگ های مجاز

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>